Prekių grąžinimo taisyklės

1. Šios Prekių grąžinimo taisyklės (toliau Taisyklės) galioja tik perkant  e-parduotuvėje eshopreiki.lt .

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

2. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR įstatymais.

2.1. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu info@reikiasociacija.lt , pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, kuriose aiškiai matosi prekės defektai bei el. laiške aprašyti prekės trūkumus/defektus.

2.2 Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi už prekę sumokėti pinigai (už prekę ir patirtas siuntimo išlaidas).

2.3 Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška kokybiška preke, o jeigu tokios neturi – grąžinti Pirkėjui sumokėtus už prekę pinigus (už prekę ir patirtas siuntimo išlaidas).

2.4 Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta. Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir originalioje pakuotėje. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo el.paštu info@reikiasociacija.lt .

2.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei prekė (-ės) buvo pristatyta kokybiška arba prekė (-ės) pakuotė buvo atidaryta.

2.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiose Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

2.7. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinama kupono vertė ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).

2.8. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

2.9 Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

2.10  Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

2.11  Grąžinant el. parduotuvėje eshopreiki.lt pirktą prekę, kartu su grąžinama preke klientas turi pateikti užpildytą prekių grąžinimo prašymą – (prašymo formos nuoroda) , nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, užsakymo data, prekės pavadinimas, už prekę sumokėta suma eur, prekės pristatymo data, mokėjimo dokumentas, patvirtinantis apmokėjimą už prekę. Prašyme reikia nurodyti banko sąskaitos numerį pinigų grąžinimui. Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

2.12.  Grąžinamą prekę, užpildytą prekių grąžinimo prašymo formą ir prekės įsigijimą įrodančius dokumentus (užsakymo patvirtinimą, apmokėjimo už prekę įrodantį dokumentą) prašome išsiųsti registruota siunta žemiau nurodytu adresu:
Lietuvos Reiki asociacija – Varnikų g.4, Varnikų km., Trakų raj, 21142 .

2.13 Su prekės grąžinimu susijusias tiesiogines išlaidas padengia klientas.


KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

3.1 Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.228 straipsnio 1 dalies nuostatomis („Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti jų tinkamumą, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių.

3.2 Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų jei:

– grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;

– prekė yra nenaudota ir nesugadinta;

– prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenukirptos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);

– grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.

3.3 Grąžinant prekę kartu pateikiami jos įsigijimo dokumentai (užsakymo patvirtinimas, apmokėjimo už prekę įrodantis dokumentas).

3.4. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

– prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba jos yra akivaizdžiai jam pritaikytos,

– prekės, kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;

– kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

4. Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:

– prekių supakavimą,

– prekių grąžinimą registruota siunta, 5 punkte nurodytu adresu.

5. Grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjui tenka visos su jų grąžinimu susijusios transportavimo išlaidos.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

6. Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę:

Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (6.363 straipsnio 7 dalis) bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kuomet prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

PRETENZIJŲ PATEIKIMAS

7.1. Mes atsakome už prekių atitiktį reikalavimams ir už trūkumus pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. Pretenzijų pateikimo laikas privatiems asmenims – 2 metai, o juridiniams asmenims – 6 mėnesiai nuo prekių perdavimo momento.

7.2 Klientas turi pateikti pretenziją raštu el. paštu info@reikiasociacija.lt . Pretenzijoje turi būti nurodyta kliento vardas ir pavardė bei jo kontaktiniai duomenys, pretenzijos pateikimo data, prekės trūkumai ir pateikti reikalavimo turinį bei pridėti pirkimą patvirtinantį dokumentą.

7.3. eshopreiki.lt  neatsako už delsimą pristatyti prekę, jei prekės pristatymo delsimas yra sąlygotas aplinkybių, kurių mes negalėjome paveikti ir kurių atsiradimo mes negalėjome numatyti (nenugalimos jėgos aplinkybė).

7.4  Tarp Lietuvos Reiki asociacijos ir kliento kylančius ginčus šalys sprendžia derybomis. Nepavykus pasiekti susitarimo, šalys turi teisę kreiptis į Valstybinę Vartotojų teisių apsaugos tarnybą ar Vilniaus apylinkės teismą.

Pirkinių krepšelis
Į viršų